loading...
virus97™
virus97 بازدید : 8890 شنبه 02 اسفند 1393 نظرات (7)

داش سعید این در توانم بود

سعی خودمو میکنم برای آموزش های دیگه

اگه نگرفتی فیلمشو دان کنید

خب خیلیا دوست دارند حال دیگران رو در بیتالک بگیرند ولی بیتالک هیچ برنامه جانبی مثل نیمباز نداره که بتونن این کارا رو بکنن شما هم دوست دارید که کاری کنید ایدی بیتاک دیگرا رو ببندید برای دریافت این روش به ادامه مطلب مراجعه کنید.

 

 

خب برای انجام این روش بیتالک خودتون رو باز مکنید میرید روی ایدی طرف جایی که گزینه ADD وجود داره جفتش نوشته REPORT روی این کلمه کلیک کنید

 

بلوک کردن آیدی بیتالک دیگران - Beetalk ID Block

 

بعد روی کلمه HARRASMENT بزنید

 

 

سپس اینگونه تایپ کنید HE IS VERY RUDE  و بزنید OK ، این پیغام یعنی طرف آزار اذیت میکنه شمارو با این گزینه شما راپورت طرف رو میزنید خب حداقل ۵۰ راپورت باید باگوشیدیگران جمع کنید تا ایدی طرف بلوک و بن بشه یعنی این که گوشیدوستتون رو هم که دیدین ازش بگیرید باهاش راپورت طرف رو بزنید تا بتونید ایدی طرف بلوک کنید این روش ۱۰۰ در۱۰۰ عملی هست کسانی که در فیسبوک چت میکنند قشنگ منظور مارو میفهند.درضمن برخی ایدی های شما که مسدود شدن در بیتالک به این دلیل هست


ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط DaNi در تاریخ 1394/09/04 و 18:06 دقیقه ارسال شده است

سلام من شماره تلفن یه نفرو دارم چگونه کد ورود به بیتاکش رو بدست بیاورمتو رو قران راهی بلدین کمکم کنید و یا چگونه بتونم پستاشو کی لایک کرده و چی نوشتن
پاسخ : دوست عزیز سررشته ما کلا کامپیوتره
این کسی هم که این برنامه ها رو گذاشته یه کاربر عادی بود که الان نیست.ولی شما گوشی خودتون رو روت کنید اون موقع میتونید کامل هک کنید

این نظر توسط niloo در تاریخ 1394/08/19 و 15:18 دقیقه ارسال شده است

میدونید چرا بیتالک من پستام خود به خود پاک میشه و عکسام باز نمیشه؟
پاسخ : دو دلیل داره یا بیتالک شنا آپدیت نیست
یا متسفانه هک شدی .که دلیل اول قانع کننده تره

این نظر توسط روانی در تاریخ 1394/07/21 و 5:18 دقیقه ارسال شده است

واقعا خسته نباشی تخخخخخخخخ برو جان خداروزیتو جاتو دیگه بده تخخخخخخخخخ
پاسخ : خیلی ممنون
من چند بار بگم که در مورد آندروید چیز زیادی نمیدونم

این نظر توسط آیسو در تاریخ 1394/04/05 و 12:17 دقیقه ارسال شده است

خب یعنی هیچ راهی وجود نداره تا من خودم هک کنم ایدی کسی رو که منو اذیت کرده تو بیتالک؟ اخه پیدا کردن 49 نفر که طرفو هم ریپورت کنن خیلی سخته
لطفا راهنمایی کنییبیییییییییییین
پاسخ : ببین دوست من تخصص virus97 فقط در زمینه کامپیوتر میباشد .
و پست های آندروید به در خواست دوستان از منابع دیگر کپی برداری شده است

این نظر توسط محمد در تاریخ 1394/02/08 و 2:18 دقیقه ارسال شده است

سلام دوست عزیز بابت وبلاگ تشکر دوست عزیز ایا روش بلاک کدرن ایدی بیتالک هست چون همه ایدی بلاک شدن اما یک ایدی بلاک نمیشه چون دوستانم همش مسدود کرده ممنون میشم روش هک ووو ایدی ضد هک بگین ممنون
پاسخ : دوست عزیز من در مورد آندروید اطلاعات زیادی ندارم این پست هم بخاطر دوستان گذاشتم اگه کامپیوتر باشه در خدمتم

این نظر توسط mohammad.203 در تاریخ 1393/12/06 و 16:59 دقیقه ارسال شده است

سلام داداش.
خيلي عالي بود.واقعا دسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسستتون درد نكنننننننننننه

این نظر توسط علیرضا در تاریخ 1393/12/03 و 21:02 دقیقه ارسال شده است

سلام داداش.
جای آموزش نمیشه یه نرم افزار بزاری ؟؟ اینجور نرم افزار هست.
در ضمن یادم رفت از زحماتت تو این وبلاگ تشکر کنم لایک داره کارت.
پاسخ : آخه هک فقط با نرم افزار نیست باید خودت هم تلاش کنی عزیزم
ولی سعی میکنم برنامه هاشم بزارم
virus97


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 52
  • کل نظرات : 43
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 73
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 34
  • بازدید امروز : 4
  • باردید دیروز : 97
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 242
  • بازدید ماه : 242
  • بازدید سال : 10,178
  • بازدید کلی : 51,903